Slecht




1Wij kwamen daar aan vlak van te voren gebeld voor een plekje toen moesten we 3 x herhalen hoe groot onze boot was (er was geen slechte verbinding) de telefoon stond op luidspreker en ik hoorde hem chagrijnig tegen mijn vrouw zeggen je vaar recht op de d steiger af dan kijk je naar bakboord zijde en daar zie je 2 legen plekken dat hebben we gedaan dat was dus de c steiger naar voren om te betalen en gezecht waar we hadden aangelegd toen kreeg ik te horen dat mijn vrouw beter moest luisteren en dat het erg dom was toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik dat niet zo vriendelijk van hem vond maar daar had die geen boodschap aan en herhaalde het zelfs ik kom daar al enige jaren en had hem nog nooit gezien wel de vrouwelijke havenmeester die altijd erg vriendelijk was en naar de plaats liep om te helpen met aanleggen helaas dit keer niet zij stond ook in het havenkantoor een beetje beduust te kijken hoe hij me behoorlijk onbeschoft behandelde was altijd dat er gevraagd werd bent uw hier vaker geweest maar niks van dit alles ik kreeg de rekening en ik betaalde zonder dat hij had gezegt hoeveel het was ik ben een beetje boos weg gelopen en keek later op mijn rekening wat ik nu eigenlijk betaald had bleek dat die een fout had gemaakt en inplaats van 21 euro 0.21 eurocent had afgerekend normaal zou ik zijn teruggegaan om het recht te zetten iedereen moet hard werken voor zijn centjes maar in dat geval dacht ik karma dit was in ieder geval de laatse keer dat wij daar hebben gelegen
