Jammer




12 jaar geleden hier voor het laatst geweest. Prachtige locatie maar destijds een zeer slechte bediening. Afgelopen zaterdag een nieuwe poging gewaagd, zou het nu misschien beter zijn? Helaas niet, aanwezig personeel ontwijkt oogcontact en maakt een onvriendelijke indruk en het is echt niet druk. Dan maar aanspreken, "ik kom zo bij u". In de "zo" tijd eerst afrekenen met klanten die hem pas later aanspreken. Poging 2 lukt, we kunnen drinken bestellen maar de lunchkaart wordt op tafel gesmeten zonder een fatsoenlijk alsjeblieft na ons dankjewel. Het drinken wordt vlot bezorgd door een meer vriendelijke medewerkster. En ja, we hebben een keuze kunnen maken. Echter na ruim 30 minuten staat de bestelling nog niet op tafel, het was maar een eenvoudig broodje tonijn. Weer op zoek naar personeel om te vragen naar onze bestelling. Dit is weer wachten en zoeken naar iemand die je te woord wil staan. Dan blijkt de bestelling al lange tijd klaar te staan in de keuken. Er zou nog iets ontbreken?!? was de verklaring. Het is inmiddels wel een broodje tonijn met ergernis geworden. Thuis lezen we de recensies die geschreven zijn over een bezoek aan het 't Zilt en die zijn grotendeels negatief, herkenbaar en echt niet van de laatste jaren. Misschien wordt het tijd voor een tweede horecalocatie aan het Harlinger strand.
