Beoordelingen Strandpaviljoen 't Zilt

Filter op gezelschap:

Jammer

11111
Bezocht: 12-07-2025
Geschreven: 14 juli 2025

2 jaar geleden hier voor het laatst geweest. Prachtige locatie maar destijds een zeer slechte bediening. Afgelopen zaterdag een nieuwe poging gewaagd, zou het nu misschien beter zijn? Helaas niet, aanwezig personeel ontwijkt oogcontact en maakt een onvriendelijke indruk en het is echt niet druk. Dan maar aanspreken, "ik kom zo bij u". In de "zo" tijd eerst afrekenen met klanten die hem pas later aanspreken. Poging 2 lukt, we kunnen drinken bestellen maar de lunchkaart wordt op tafel gesmeten zonder een fatsoenlijk alsjeblieft na ons dankjewel. Het drinken wordt vlot bezorgd door een meer vriendelijke medewerkster. En ja, we hebben een keuze kunnen maken. Echter na ruim 30 minuten staat de bestelling nog niet op tafel, het was maar een eenvoudig broodje tonijn. Weer op zoek naar personeel om te vragen naar onze bestelling. Dit is weer wachten en zoeken naar iemand die je te woord wil staan. Dan blijkt de bestelling al lange tijd klaar te staan in de keuken. Er zou nog iets ontbreken?!? was de verklaring. Het is inmiddels wel een broodje tonijn met ergernis geworden. Thuis lezen we de recensies die geschreven zijn over een bezoek aan het 't Zilt en die zijn grotendeels negatief, herkenbaar en echt niet van de laatste jaren. Misschien wordt het tijd voor een tweede horecalocatie aan het Harlinger strand.

Prijs/kwaliteit 1
Personeel 1
Service 1
Hygiëne
Omgeving 10
Annagezin

Onvriendelijk

11111
Bezocht: 1-08-2021
Geschreven: 1 augustus 2021

Zó onwelkom. Vandaag gingen we twee van de drie aangekochte social deal (onwetende pal voor corona ingekocht, geldig tot sept. 20221) inwisselen. We werden zeker een half uur niet geholpen. Bediening was in rep en roer. Men wilde de cheque niet verzilveren. We hadden ons zo verheugd op een heel gezellig avondje zoals we eerder via Social deal bij 't Zilt hadden gegeten. Personeel wilde niet meewerken en vond de coronatijd geen reden en omdat 't Zilt in de zomer niet samen met Social deal wilde werken waren wij de pineut. Wel in de winter als ze het moeilijk hebben. Eigenaar Evert Kemper zei op arrogante toon dat hij ons in de zomer niet nodig had!!!!we mochten onze geldige cheque niet inwisselen....en we moesten gaan.....

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Lottemet partner

slecht

11111
Bezocht: 23-08-2019
Geschreven: 24 augustus 2019

Als een ober niet ( wil ) begrijpen dat bij een hoofdgerecht ook salade en frites/aardappels horen, tja, dan kun je beter de toko sluiten. En wanneer je de ober daarop aanspreekt en je als antwoord krijgt, ja sorry, zo is het nu eenmaal, kan kun je de toko beter helemaal gaan sluiten. En als je daarna ook nog eens als antwoord krijgt......we hebben het zo druk.....dan word je als klant heel erg boos , en dan denk je .....wat doe ik hier in vredesnaam.........

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
p.zomermet partner

Heerlijk

88
Bezocht: 5 april 2019
Geschreven: 8 april 2019

Afgelopen vrijdag kwamen we met een grote groep van 25 man hier eten! Er zit een nieuwe eigenaar op. Erg aardig personeel en een kok die met je meedacht! We hebben heerlijk gegeten!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Audrymet vrienden

Klantonvriendelijk

22222
Bezocht: 24-07-2018
Geschreven: 24 juli 2018

Samen met mijn moeder hadden we het idee om samen wat te gaan drinken bij 't zilt. Het was erg druk en er waren geen plekken meer. Aan het einde van het terras was een deel afgesloten. Waarom vraag je je af. Al helemaal omdat het zo druk is. Terwijl wij zoeken naar een plekje horen we een jongetje zeggen : " waarom is dat deel bezet?" Waarop de serveerster zegt : " omdat er binnen ook nog plekken vrij zijn". Je gaat toch niet met mooi weer binnen zitten? We lopen naar binnen om te vragen of ze het deel open willen doen. Maar nee. Volgens het personeel konden we prima binnen zitten. Ze bleven weigeren het deel open te doen en we werden verwezen naar een bankje buiten in de shaduw zonder tafel. We zijn nu voor niks vanuit leeuwarden gekomen. Erg jammer!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Lisagezin

1

11111
Bezocht: 1 juni 2018
Geschreven: 4 juni 2018

Onlangs hier gegeten en ervaren dat de kwaliteit heel slecht is. 1 ster is nog teveel!! Tomatensoep was opgewarmde puree, hamburger was verbrand en sausjes waren uit een Calve potje. Eerste en laatste keer geweest !!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
willemmet vrienden

moest lang wachten we zijn weggegaan

11111
Bezocht: 5 april
Geschreven: 5 april 2015

Niemand zag ons zitten onverzorgd personeel we zijn weggegaan

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
anitagezin

Goed en gezellig

88
Bezocht: 25-01-2015
Geschreven: 26 januari 2015

Ik heerlijke Hamburger gegeten en mijn vrouw een heerlijke Kop Snert. Een leuke bediening en kwaliteit /prijs verhouding prima. Zeker een zaak om nog eens terug te komen om te genieten van het prachtige uitzicht

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving

slecht eten.

4444
Bezocht: 3 juli 2014
Geschreven: 3 juli 2014

Had boeufbourgignon besteld wat meer op hutspot leek.5 stukjes vlees in het hele pannetje.de rest wortel rn uien De kok had niet goed doorgeroerd.groente was smakeloos.sla dreef in de olie vul

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
w.salverdamet partner

jeetje Petra, Iris Carla Cor en Leontine

99
Bezocht: 11082013
Geschreven: 11 augustus 2013

het was vandaag super met de band jaja! heerlijke muziek, wat een sfeertje. de lekkere hapjes van de kok, ook niet te vergeten, yum,yum! Riemie, Henk en ik hebben onder het genot van goede wijn en lekker biertje een speciale fijne middag gehad, tot .??

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
juliabouwmeestermet vrienden

Heerlijke plek in de zon!

99
Bezocht: 17-06-2013
Geschreven: 20 juni 2013

Afgelopen weekend sinds lange tijd omdat we slechte ervaringen hier hadden bevonden weer heerlijk even op dit Strandpaviljoen gezeten. Onder het genot van heerlijk frisse huis wijn colombard-sauvignon naar de zonsondergang gekeken. Nu met een Huiselijke sfeer met leuke,spontane en oplettende bediening. Wij gaan snel eens een hapje eten hier bij het zien van het nieuwe menu en de gerechten die voorbij kwamen komen wij snel weer eens terug!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Jennmet vrienden

teleurstellend

4444
Bezocht: 26-05-2012
Geschreven: 26 mei 2012

Zeer slechte bediening! Totaal niet alert op nieuwe klanten die iets willen bestellen. Mensen die later komen eerder helpen; tafels niet schoonmaken etc. Serveerster bracht drankjes, ruimde de tafel af; pakte de overvolle asbak maar zag geen andere dus liet hem gewoon weer staan, nadat ze er even mee geschud had. Stokbrood met kruidenboter was een zeer moeilijk te maken gerecht en werd weer door serveerster afbesteld, omdat ze het te druk hadden in de keuken. Zonde van zo'n mooie plek; zou echt investeren in goede bediening met horeca-ervaring!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Helengezin

Jammer!

11111
Bezocht: 01-10-2011
Geschreven: 1 oktober 2011

Voornamelijk slechte bediening. Drie maal vriendelijk om drinken gevraagd maar is helaas uitgebleven. Bij afrekenen netjes aangegeven dat de service niet helemaal naar behoren was en kreeg als reactie: "Tsja er zijn belangrijkere dingen, anders ga je toch lekker naar Zandvoort!" Aldus klantvriendelijkheid bij 't Zilt in Harlingen. Wij gaan in geen geval meer naar deze strandtent. Er zitten genoeg leuke horecazaken in Harlingen maar daar is deze er zeker géén van.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
DAmet vrienden

buitengewoon & adembenemend

99
Bezocht: 5 november 2010
Geschreven: 5 november 2010

verrassend mooie locatie, formidable cuisine. zeer attente bediening, echt een aanrader voor ieder.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
jaap

Niet de moeite waard

5555
Bezocht: 15-09-2010
Geschreven: 17 september 2010

Prijzen zijn op Randstad niveau, service op snackbar niveau en de kwaliteit daar nog iets onder. Nee, voor deze prijzen mag je iets verwachten maar er wordt geen moeite gedaan om de klant iets van kwaliteit te bieden....

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hendriks

Review

99
Bezocht: 22 augustus
Geschreven: 31 augustus 2010

Gezellig en lekker eten.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
A. Baggelaar