lekker en rustig!!!! 8 Bezocht: 15 Augustus Geschreven: 18 augustus 2011 Alles zoals vroeger rustig en zonder opsmuk!!! Goed eten en drinken en betaalbare prijzen Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving