Review




9Wandelen in de Kennemerduinen. Een heerlijke wandeling van ongeveer drie uur. Prachtige vergezichten, hele mooie donker bruine koeien die daar rustig grazen. We zagen een ganzenpaar met jongen, en hebben genoten op een bankje van het prachtige uitzicht. Op de terugweg kwamen we in Bloemendaal terecht. Deze plaats viel erg tegen. Grote dure auto's die in de bebouwde kom veel te hard reden en een echt leuk eettentje was er ook niet te vinden. Maar niet getreurd in Haarlem zijn volop leuke eetgelegenheden. We hebben een heerlijk dag gehad.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving