Slecht




1het Restaurant is altijd om 20.00 gesloten. Dit is erg vroeg zeker in vakantietijden. We kwamen met 12 personen om 20.15 aan. Er werd niet meegedacht aan oplossingen ook geen drankje of zo. Keuken is gesloten werd er kortaf gezegd. Zo onvriendelijk daar kom ik nooit meer.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving