Geen aanrader




1Vieze tafels weinig uitzoek als je iets anders wil dan een pannenkoek redelijk duur bijna alle skelters zÃjn kapot overal waar je binnen loopt kraakt het van het zand vieze toiletten en lang wachten op je eten ook al lijkt er voldoende personeel te lopen
