Slecht




4Vreselijke accommodatie. Ongezellig. Massa. Gevoel dat je in attractie park bent. Alles werd van tafel geruimd terwijl wij er nog zaten. Licht deden ze alvast uit. Personeel ziet er ook niet professioneel uit. Ik kom hier niet weer.




4Vreselijke accommodatie. Ongezellig. Massa. Gevoel dat je in attractie park bent. Alles werd van tafel geruimd terwijl wij er nog zaten. Licht deden ze alvast uit. Personeel ziet er ook niet professioneel uit. Ik kom hier niet weer.




10Met z’n vieren wezen bowlen en steengrillen. Super leuke en gezellige accomodatie met aardige mensen, goede bediening. Ze hebben mooie strakke bowling banen en heerlijk eten. salades en vers vlees ijs het was een geslaagde avond!




3De heren in het bowlingcentrum snappen het reserveringssysteem niet!!




9We zijn met zo'n 40 pers. wezen bowlen en steengrillen. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. drinken zat bij de prijs in en er werd voldoende geschonken. Ook het eten was goed en ruim voldoende. Almetal een geslaagde avond




5Bowlingbanen zijn prima! Hebben leuk gebowld. De man achter de bar was chagrijnig. Vooral aan het eind kregen we sterk de indruk dat hij ons liever zag vertrekken. Laatste rondje (wel na afloop van de afgesproken tijd) hebben we zelf moeten betalen (hadden arrangement inclusief onbeperkt drinken). Het vlees was prima, stokbrood, patat en ijs ook. Saladebar daarentegen matig: alles op sap of in een sausje en een beetje zurig.




1Slechte service, Man achter bar was chagrijnig en wou niet helpen. Hygiëne is gewoon vreselijk. Je voelt je niet welkom, ze laten mensen toe die onrust zoeken. Voedselvergiftiging van het eten.




2Arrogante man achter de bar, vieze toiletten, aftandse inrichting, eten niet bijzonder




10Super mooie luxe, goed verzorgde parken! Waar je heerlijk relaxed een vakantie kunt vieren!!