Beoordelingen SpaWeesp

Slecht
1 11111

Bezoekdatum: Januari

Datum beoordeling: 9 februari 2020

Reisgezelschap: met oudere kinderen

Wat een slechte sauna! Ga regelmatig naar de sauna,maar deze gaat het niet meer worden. In de rij moeten staan om binnen te komen. Sommige sauna waren dicht. Bediening slecht. Werklui wat er rondliep. Receptie niet echt aardig. Gewoon een ramp en stamp vol saunaM

Beoordeling gegeven door Sonja.

zeer klant onvriendelijk
1 11111

Bezoekdatum: 12-11-2019

Datum beoordeling: 13 november 2019

Reisgezelschap: gezin

Ik had voor mijn dochter en mij een dagje sauna gereserveerd. Kosten 43 euro. Helaas moesten we door ziekte deze boeking annuleren. Kregen een mail terug dat we konden om boeken maar dan wederom reserveringskosten van 2x 4.95 euro moesten betalen. Schandalig! Ik kom al 20 jaar in verschillende sauna in Nederland maar heb dit nog nooit meegemaakt. Reserveer niet bij deze sauna want als je ziek wordt o.i.d. dan kan je niet annuleren en ben je je geld gewoon kwijt! Ik noem dit een verkapte vorm van diefstal, klantonvriendelijk! Telefonisch is men niet bereikbaar ook zoiets raars!

Beoordeling gegeven door margreet.

Slecht!
1 11111

Bezoekdatum: 27-10-2019

Datum beoordeling: 1 november 2019

Reisgezelschap: met vrienden

hele slechte keten en service. de serveerster uit het restaurant doet de seizoen shinshiro behandeling. Betaald voor 50 minuten, maar na 40 minuten stond ik alweer buiten. Hierna belandde ik op de huisartsenpost met een beknelde spier in mijn nek/schouders. Met enorme hoofdpijn en het niet kunnen uitoefenen van mijn eigen werkzaamheden als gevolg. Al de hele week probeer ik contact te krijgen om deze klacht bespreekbaar te maken. Na eerst een paar dagen te zijn genegeerd, geven zij nu aan niks te doen met mijn klacht en mij hier niet mee kunnen helpen. Nu zit ik door de peperdure 'massage' door een serveerster aan fysiotherapie vast en kan ik niet meer mijn werkzaamheden uitvoeren. Slecht, ronduit schande voor de grote keten!

Beoordeling gegeven door Chantal.

Rude service
1 11111

Bezoekdatum: 18-02-2019

Datum beoordeling: 28 maart 2019

Reisgezelschap: met vrienden

Had a horrible experience with SpaWeesp more than a month ago. Booked massage for me and my friend for extra EUR 140 (pre-paid!) and never got it. They informed me about cancellation at the reception, I felt sooo confused in front of my friends.. They promised me a refund within 4 weeks (sic!), and they missed that deadline! Instead of an evening for relaxing, what I got now is tons of emails and phone calls trying to at least get my money back. Know what, SpaWeesp? I bet I deserve a double pay on this, it's the worst customer service I've seen in years! P. S. Today it's almost 6 weeks since that day, and still no money on my account. I was definitely not leaving EUR 140 as a tip for the kind of treatment I was offered.

Beoordeling gegeven door Ekaterina.

kan beter
5 Cijfer 5 van 10 punten.5555

Bezoekdatum: 21-11-2018

Datum beoordeling: 21 november 2018

Reisgezelschap: alleenreizend

Dacht gezellig een dagje met een gekregen bon gratis naar de sauna te gaan, bleek ik toch zomaar 5,95 boekingskosten te moeten betalen, heel vaag allemaal en voor wat? Om te kunnen boeken???!!! Ik denk niet dat als je zonder zo'n bon komt dit ook in rekening wordt gebracht. De faciliteiten in het complex waren prima, de tuin ook maar mistte wel duidelijke bewegwijzering en er waren geen waterfonteintjes, terwijl water drinken essentieel is bij het gebruik van sauna. Flesjes water waren wel te koop bij de receptie, dat dan weer wel.... jammer dat een bedrijf op deze manier zijn winst op wil schroeven....

Beoordeling gegeven door de Ridder.

Wat een ongelooflijke slechte sauna
1 11111

Bezoekdatum: 27 juni 2018 samen met een vri

Datum beoordeling: 24 juli 2018

Reisgezelschap: met vrienden

Wat opvalt zijn vooral de goede reviews voor de overname en verbouwing. Maar nu is het erbarmelijk slecht gesteld. Ondoorgrondelijke boekingskosten op een gratis ticket van maar liefst € 5,95 p.p. Tijdens het reserveren en akkoord gaan kom je er achter dat zij boekingskosten in rekening kunnen brengen maar de hoogte daarvan merk je pas bij het afrekenen. Krappe kleedruimtes en lange wachtrijen buiten. In de zomer kan dat nog, maar wat als het regent of in de winter. Hier hebben zij werkelijk niets begrepen waar het bij klantvriendelijkheid en binding om gaat. Slechts 4 opgiet belevenissen, waarvan 2 nog extra betaald ook. Omdat wij al enig vermoeden hadden dat er achteraf extra boekingskosten in rekening gebracht zouden worden hebben wij besloten geen extra cent in deze sauna te besteden en buiten hun deur te gaan eten. Ik wens ze veel succes en mag voor hun hopen dat er nog enig inzicht ontstaat naar alle slechte recenties.

Beoordeling gegeven door Meijer.

een geweldige sauna
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: februari 2015

Datum beoordeling: 4 februari 2015

Reisgezelschap: met vrienden

wat een geweldige sauna is dit! Bij de check in zeer vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Je voelt je echt welkom als gast. Heerlijk ruim en gezellig. de Panoramasauna is helemaal vernieuwd en daar worden nu opgietingen gedaan. Buiten blijft de sneeuwcabine een unieke ervaring. Ook is er buiten nog een houtkachelcabine bijgekomen, ziet er mooi uit. In het restaurant kun je heerlijk eten. Zelf heb ik een broodje carpaccio en 's avonds een heerlijk stoofpotje. Mijn vriendin nam een broodje geitenkaas en saté. Alles heerlijk en vriendelijke bediening. Daarnaast heb ik mezelf nog verwend met een fijne gezichtsbehandeling en massage. Ik kom hier snel weer terug!

Beoordeling gegeven door Lara.