Ergernis




123 december was het veel te druk, van ontspannen was geen sprake, je kon niet eens ergens zitten, wachttijden voor alles sauna, drinken, eten, relaxen. Geen begrip van het personeel, die geven aan schrijf maar een slechte review. Zo ga je toch niet met je klanten om! Wij zijn na 1,5 uur weg gegaan omdat er niets ontspannends aan was. Met ons nog meer mensen want zelfs om weg te gaan in de ochtend stonden we in de rij, en er kwamen nog steeds mensen binnen. Compensatie was de huur van 1 badjas (13,95) , schandalig 126,00 betaald voor anderhalf uur ergernis. Een dagje ontspannen in de sauna was gewoon onmogelijk.
