Beoordelingen Coronel Adventure Indoor Klimpark

Hospitality was deze dag ver te zoeken!
3 Cijfer 3 van 10 punten.3333

Bezoekdatum: 25-10-2018

Datum beoordeling: 28 oktober 2018

Reisgezelschap: met een groep

Alss ambassadrice van de Veluwe, in dit geval als Gids te paard op de Veluwe met gasten een dagtocht in het Park ondernomen. Bij het huidige Parkrestaurant is zelfbediening niet meer mogelijk, dus is het met een gezelschap eten en drinken bij het restaurant onmogelijk gemaakt. Een niet al te beste manier van reclame naar mijn gasten, aangezien die op deze wijze een volgende keer voor een bezoek aan het Park afhaken. Eén personeelslid, waarschijnlijk een leidinggevende, spant de kroon. Hij loopt rond alsof iedere klant hem teveel is; weigert mijn verzoek om eventueel mee nemen van de consumpties koffie en chocolademelk en terug brengen van de lege kopjes met onstuitbare arrogantie en probeerde ons gezelschap voortdurend te negeren. Ik ben dus met alsnog met mijn gasten aan een tafel gaan zitten, met een oppas bij de paarden (geluk). Vervolgens duurt het meer dan 20 minuten voor er een dame van de bediening besmuikt lachend naar buiten komt, om de overige neergestreken gasten (ook al een tijd wachten) de bestelling op te nemen. Het is dat ze toch maar even (verlegen met de situatie) mijn kant uit kijkt en dus roep ik haar naar mijn tafel toe voor een bestelling. Deze werd dan toch gebracht, maar het lijkt helemaal nergens op! Restaurant uitbater van Park de Hoge Veluwe: U heeft een dienstverlenend vakgebied gekozen. Zorg dan ook dat uw mensen hiernaar handelen! Tenslotte betalen de gasten van uw uitspanning uw salaris!!

Beoordeling gegeven door Nanda van Doorn.

Erg slecht!
2 Cijfer 2 van 10 punten.2222

Bezoekdatum: 1-9-2018

Datum beoordeling: 2 september 2018

Reisgezelschap: gezin

Wij wandelen veel op het park Hoge Veluwe en komen derhalve veel in het Parkrestaurant. Ook met tal van familie- en gezinsleden. De bediening van het restaurant is ronduit beroerd. Er is sprake van notoire onderbezetting van personeel dat bovendien voor het grootste deel met een permanent humeurig gezicht rondloopt. Eén personeelslid, waarschijnlijk een leidinggevende, spant de kroon. Hij loopt rond alsof iedere klant hem teveel is, behandelt zijn klandizie met onstuitbare arrogantie en probeert in ieder geval ons gezelschap voortdurend te negeren. (Terwijl wij zeker op jaarbasis toch goed zijn voor vele honderden Euro's omzet...). Het eten is niet meer dan net gemiddeld en ronduit wisselvallig.(De laatste keer na 25 tevergeefs wachten weggelopen)

Beoordeling gegeven door Lucas.

Waardeloos
1 11111

Bezoekdatum: 7 juli 2017

Datum beoordeling: 7 augustus 2017

Reisgezelschap: met vrienden

Waardeloos eten, bediening. Met het wachten in een kei lange rij werden we in de wacht gezet, omdat bestek bijgevuld moest worden. Eten was niet te vreten en duurde half uur voor een tosti en twee sacijzenbroodjes. Bagger.

Beoordeling gegeven door Vies.

Geslaagd familiefeestje!
8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum: 25 april

Datum beoordeling: 26 april 2011

Reisgezelschap: met opa en oma

Wij eten zelf al langere tijd biologisch vlees en vinden het TOP dat dit restaurant dat ook doet. Smaakvol en respectvol.

Beoordeling gegeven door martine.