Review




10Heel mooi gelegen en gezellige bungalow. Het park is mooi aangelegd, goed onderhouden en schoon. De omgevende bossen heerlijk rustig. Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Dit park verdient een dikke tien! Als extraatje hebben we elke dag van een stralende zon kunnen genietn, heerlijk toch na deze sombere winter?
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving