Beoordelingen GESLOTEN - Bowling De Koogel Texel

Filter op gezelschap:

Domper van de avond

11111
Bezocht: 4 april
Geschreven: 13 april 2015

Je krijgt geen schoenen meer. De baan is niet meer gevet. Je moet zelf tellen. En de kegels doen ook waar ze zelf zin in hebben, komen wel of niet op dagen... Het personeel hangt maar wat bij de bar weet zelf ook niet wat ze moeten doen

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Cornelismet vrienden

Ongeïnteresseerd personeel

4444
Bezocht: 17-08-2014
Geschreven: 17 augustus 2014

Wat een leuke activiteit moest worden werd vooraf gegaan door een flinke deceptie. Wat een ongeïnteresseerd personeel loopt daar rond. We moesten zelf de mensen vragen te stoppen met bowlen! Want, tja, ik heb ze dat 5 minuten geleden al gevraagd. Bizar! Hoe bestaat het nog in deze tijd? Als je zo met je gasten/bezoekers omgaat verdien je niet het maximale. Ik heb er na betaling geen drankje meer genuttigd.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Texel Was leukmet jonge kinderen