2





- Prijs/kwaliteit verhouding: 1
- Personeel: 1
- Service: 1
- Hygiëne: 1
- Omgeving: 1
Bezoekdatum 29-5-2025 (geschreven op 30 mei 2025)
met jonge kinderen
We hadden op Donderdag 29 mei contact opgenomen met de klantenservice. Ik wilde graag met mijn dochter gaan zwemmen of dit niet te druk zou zijn wegens Hemelvaartsdag. Heb toch een tijdslot aankunnen vinken en kaartjes kunnen bestellen vanaf 18. 00 uur. Dit was goed te doen zeiden klantenservice eenmaal daar aangekomen bleek dat het zwembad overvol was en we zelfs drie kwartier moesten wachten voor een glijbaan voor een frietje te bestellen stonden er denk ik 40 à 50 man in de wachtrij, het golfslagbad kon je nog niet eens voor de helft in vanwege de drukte we zijn dan nog binnen 1 1/2 uur het zwembad verlaten en heb gevraagd om het bedrag terug te betalen waarop ik een e-mail krijg. Het is uw keuze geweest dat u binnen vier uur zwembad heeft verlaten dus wij kunnen geen restitutie laten plaatsvinden, echt bar en bar slecht!!! ze proppen het zwembad zo overvol dat het gewoon niet meer leuk is voor klanten zelfs het personeel bij het zwembad gaf aan dat ze dit vaker hoorde, maar dat er geen actie in ondernomen wordt en op hun advies zou ik een e-mail moeten schrijven met mijn klacht. We hebben zelfs een uur en drie kwartier moeten rijden om een leuke avond te hebben samen met mijn dochter maar wat een teleurstellend personeel dat je op deze manier te woord staat en gewoon zegt ja deze dagen is het drukker als normaal dat had je kunnen weten, maar mijn mening is dat ze het aantal bezoekers in het zwembad moeten beperken zodat het voor iedereen leuk blijft!!!!!!! voor mij is het eenmalig bezoek. De service is barbar slecht. Het zijn alleen maar zakkenvullers die zwembad volproppen.!!!!!! nou daar kikkeren jullie niet echt van op denk ik tenminste wij in ieder geval niet!!!!
Beoordeling gegeven door Erwin van den Heuvel.