Geweldig 10 Bezocht: juli 2011 Geschreven: 15 juli 2011 Terecht het beste terras 2011. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. Het eten getuigd van grote klasse. En ook de geschonken drankjes zijn heerlijk. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving