verzorgd tuincentrum 7 Bezocht: 9-5-2015 Geschreven: 10 mei 2015 vriendelijk personeel, goede service.hebben vaak leuke aanbiedingen. als er iets niet goed is,is terugbrengen geen probleem. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving