geweldig




8super veilig. goed uitzicht door het centraal gelegen zitgedeelte voor de ouders kinderen kunnen zich hier uren vermaken zowel binnen met de reusachtige apenkooi als buiten met de plonstuin (helaas niet kunnen uitproberen ivm regen)
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving