Leuk




8Met 16 kinderen van 5-7 jaar hebben we ons prima van 10.30 uur tot 15.00 uur vermaakt. Het dinobosen met de speeltoestellen en het midgetgolfen vonden ze heel leuk. Het speelgoed Museum was dankzij de speurtocht en de verschillende spellen voor de kinderen ook heel vermakelijk. Omdat we een kinderfeestje hadden geboekt mochten we eten in de omgebouwde trein. Dat was leuk en praktisch. Kortom een leuk en overzichtelijk uitstapje voor kinderen van deze leeftijd.
