Mooie tuin, niet rolstoelvriendelijk




7De tuin is prachtig aangelegd. Het is niet zo groot als we dachten om 40 min voor te rijden. Met rolstoel geen aanrader vanwege te smalle en niet echt rolstoelvriendelijke paadjes waar ook de andere bezoekers lopen. Denk dat je met 15 min het gezien hebt dan.