Hele middag plezier!




9Ik ben afgelopen zondag met mijn 2 kinderen en 2 buurkinderen naar De Speelpool zomereditie geweest. Buiten regende het, maar hier was het lekker droog en toch in de buitenlucht. We hadden de zwembroeken meegenomen en zo konden ze gelukkig ook gebruik maken van de buikschuifbaan. Deze vonden ze echt geweldig. Super leuke middag gehad, echt een aanrader.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving