Beoordelingen Speelparadijs De Scheg

Filter op gezelschap:

Hele middag plezier!

99
Bezocht: 12 mei 2013
Geschreven: 17 mei 2013

Ik ben afgelopen zondag met mijn 2 kinderen en 2 buurkinderen naar De Speelpool zomereditie geweest. Buiten regende het, maar hier was het lekker droog en toch in de buitenlucht. We hadden de zwembroeken meegenomen en zo konden ze gelukkig ook gebruik maken van de buikschuifbaan. Deze vonden ze echt geweldig. Super leuke middag gehad, echt een aanrader.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Agnes de Jongmet jonge kinderen

Super leuk!!!

10
Bezocht: 27 januari 2013
Geschreven: 1 februari 2013

Wij zijn afgelopen zondag met de kids naar kunstijsbaan De Scheg geweest, de kinderen hebben even sportief geschaatst op het middenterrein en daarna met zijn allen naar de Speelpool er direct naast. De kabelbaan en ijsfietsen waren favoriet! Heerlijk dagje uit!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mirandamet jonge kinderen