Beoordelingen Spa Gouda

Filter op gezelschap:

Sprookje

10
Bezocht: 29/04/2017
Geschreven: 30 april 2017

In het centrum van Gouda, in een oud badhuis waar alle elementen van vroeger gebleven zijn. Héél hygiënisch en gezellig. Hetvriendelijke en bekwame personeel werkt hier met plezier en dat voel je. De eigenaars doen dit met hart en ziel en hebben steeds een moment om te luisteren naar je noden. Ale faciliteiten liggen kort op elkaar wat het gezellig maakt om te vertoeven, ook in het restaurant is de sfeer en het eten top. Als men dan nog de geweldige massages en behandelingen van de zeer bekwame dames erbij boekt waan je je in een sprookje. En dit voor de juiste prijs. Zeker doen!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Roel Van Biesenmet partner

Perfect

10
Bezocht: 10-01-2015
Geschreven: 10 januari 2015

Deze spa is een fantastische mix van luxe spa en weldadige hammam. Persoonlijke aandacht, gezellige sfeer, variatie, kundigheid en vriendelijkheid in een prachtige atmosfeer. Aanrader!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.met vrienden