Beoordelingen Ballorig Sneek

Filter op gezelschap:

Gemoedelijk

10
Bezocht: Mei 2025
Geschreven: 13 mei 2025

Fijne gemoedelijke omgeving voor de kinderen. Tussendoor genieten met een patatje en een snack

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
Jaap van Veenmet jonge kinderen

Gezellig

10
Bezocht: 23 april
Geschreven: 30 april 2025

Nette gezellige speeltuin leuk uitje voor slecht weer

Prijs/kwaliteit 10
Personeel 10
Service 10
Hygiëne 10
Omgeving 10
S braaksmamet vrienden

Heerlijk

10
Bezocht: 1 aug 2023
Geschreven: 1 augustus 2023

Gewelidg geregeld. Schoon! Kinderen konden heerlijk spelen. Leuk publiek. Kon goed in de buurt parkeren. Eten voor niet te veel geld, goede kwaliteit en snel. Dit is een aanrader voor een regenachtige dag!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Larsgezin

Doodse boel

22222
Bezocht: 12-7-2021
Geschreven: 12 juli 2021

Doodse boel. Geen muziek. Weinig toestellen. De trampoline maakt veel lawaai geen glijbaan. Onze dochter van 6 vond vooral de paarden leuk. Onze dochter van 9 verveelde zich na een half uur kapot.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Maaikemet oudere kinderen

Super

10
Bezocht: 6 febr 2019
Geschreven: 8 februari 2019

Leuke speeltuin zelfs met rustige dagen zit je gezellig

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Gorter met vrienden

Niet geschikt voor oudere kids. Trampolines al 5 m

11111
Bezocht: 25-10-2018
Geschreven: 25 oktober 2018

Totaal niet geschikt voor oudere kinderen. Trampolines waren al 5 maanden niet in gebruik. En daarvoor kwamen we. Zonde van tijd en geld!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mamet oudere kinderen

4

777
Bezocht: Herfstvakantie
Geschreven: 3 januari 2018

De kinderen vinden het prachtig om te spelen hier, alleen de atmosfeer is verschrikkelijk vochtig en benauwd, vooral als je als ouder zit aan de tafeltjes is bijna niet te doen! De kinderen zweten ook heel erg ervan. Dit is een groot nadeel. Valt hier niets aan te doen? Airco bijvoorbeeld?

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Dora veltmanmet partner

n

99
Bezocht: n
Geschreven: 15 oktober 2017

Het enige minpunt was dat de binnentemperatuur tijdens een bepaalde zomerdag veel te hoog was.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
nmet jonge kinderen

Super!

10
Bezocht: 25 februari 2015
Geschreven: 14 maart 2015

In de voorjaarsvakantie geweest met mijn kids. Een leuke en vermakelijke dag gehad voor zowel mijn kinderen als voor mij!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
F.Ibrahimamet jonge kinderen

heerlijk spelen

10
Bezocht: 16 september 2014
Geschreven: 22 september 2014

Heerlijk spelen voor de kinderen..vooral doordeweeks lekker rustig

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
ingemet jonge kinderen

Super!

10
Bezocht: 2014
Geschreven: 8 juli 2014

Geweldige speeltuin met van alles en nog wat te doen! Op een druilerige koude dag,is dit prima vertier voor ons als gezin!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fred Draaiermet jonge kinderen

Geweldig!

10
Bezocht: 14mei 2014
Geschreven: 15 mei 2014

Geweldige indoor fris en schoon. Voor de ouders heerlijke broodjes! Wij als gezin genieten hier volop. Ga zo door Ballorig Sneek.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam Spaangezin

Super speelparadijs

99
Bezocht: 14/2/14
Geschreven: 13 april 2014

Wat een mooi kleurrijk geheel onze zoon maar ook wij als ouders gaan er graag heen!! Wij wonen dicht bij eolus te Sexbierum maar gaan veeeeel liever naar sneek!! Het is er netjes en schoon en de bediening is bij ons tot nu toe altijd goed geweest!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Patricia met jonge kinderen

super indoor

10
Bezocht: 7 april 2014
Geschreven: 8 april 2014

heerlijke speelochtend gehad..licht schoon en ruim opgezet..

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
gea thijsmet jonge kinderen

Redelijk

5555
Bezocht: 28-3-2014
Geschreven: 28 maart 2014

Bediening niet geweldig. Bij de helft van de (koffie en thee) bestelling koekjes gekregen, bij de andere helft van de (koffie en thee) bestelling dus geen koekjes gekregen en te weinig drinken gekregen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Jan Poepjesmet jonge kinderen

moderne speeltuin

99
Bezocht: 30 oktober2013
Geschreven: 7 november 2013

Leuke gekleurde binnenspeeltuin! Veel vermaak voor de kinderen! Pluspunt gratis wifi,veel leesvoer en krant voor de ouders!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam.Nota met oudere kinderen

Super!

10
Bezocht: 22-08-2013
Geschreven: 26 augustus 2013

Mooie en super schone binnenspeeltuin!Leuk en vriendelijk personeel. We komen gauw weer een keer!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam uit Balkmet jonge kinderen

aanwinst voor sneek

88
Bezocht: 02-02
Geschreven: 11 februari 2013

Ballorig Sneek is een aanwinst voor sneek, kinderen konden zich zelf heel goed vermaken, Fijn dat er ook aan ouders is gedacht met tijdschriften.. personeel heel vriendelijk en gast vrij.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
De Kijzermet jonge kinderen

super leuk

88
Bezocht: 02-02-2013
Geschreven: 11 februari 2013

was leuk, mooie aanwinst voor sneek. kinderen kunnen zich mooi zelf vermaken. mooi dat er ook aan de ouders gedacht is met tijdschriften... leuk personeel heel gastvrij.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
de boergezin

Perfect voor kinderfeestjes

99
Bezocht: 12-01-2013
Geschreven: 13 januari 2013

Gisteren hebben wij bij Ballorig het feestje van onze dochter Esther Andréa gevierd. we hebben een heerlijk middag gehad, wij als ouders konden rustig genieten van onze koffie en een goed gesprek terwijl de kinderen lekker konden spelen in Ballorig. Vooral de monorail was erg populair bij de kids. Het enige minpuntje van de middag was dat we kids bijna niet meer mee naar huis konden krijgen. Ga zo door! Groeten familie Van der Vlag

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Van der Vlagmet jonge kinderen

Aanwinst voor Sneek

99
Bezocht: 10-01-2013
Geschreven: 11 januari 2013

Gistermiddag heb ik samen met mijn dochtertje Gerrie van 3 jaar Ballorig Sneek bezocht. Het was voor Gerrie de eerste keer en hij vond het in één woord geweldig. Ik als moeder heb ook zeker genoten, de warme chocomel met slagroom was lekker en mijn pistoletje gezond was vers afgebakken, heerlijk. Verder ziet het er allemaal erg fris en schoon uit, een groot pluspunt. Medewerkers van Ballorig bedankt voor deze leuke middag en tot snel!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
R Kramermet jonge kinderen

Gezellig

99
Bezocht: 4-1-2013
Geschreven: 6 januari 2013

Ik (Hendrika van Veen) ben met mijn kleine dochter (lisa) en zoon (willem) naar Ballorig Sneek geweest op vrijdag 4-1-2013. Dit was een zeer geslaagd uitje. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Ze wouden eigenlijks niet meer naar huis toe ;) Ook voor de ouders een gezellige sfeer.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Hendrika van Veenmet jonge kinderen

Erg leuk

99
Bezocht: 4-1-2013
Geschreven: 6 januari 2013

Wij hebben met onze kleinkinders ook even een bezoekje gebracht aan Ballorig Sneek. Onze eerste indruk was goed. Er hangt een goede sfeer, en er is vriendelijk personeel. Ook wij hebben gezellig met de kinderen meegespeeld.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
H. van Gelderenmet jonge kinderen

Leuk

99
Bezocht: 4-1-2013
Geschreven: 6 januari 2013

Wij hebben met onze kleinkinderen voor het eerst even een kijkje genomen in Ballorig Sneek. Onze eerste indruk was goed. Er hangt een goede sfeer, het is er schoon en het personeel is erg vriendelijk. We vinden het fijn dat er voor de jongsten ook een apart gedeelte is. Ook wij hebben heerlijk even meegespeeld.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
van Gelderenmet jonge kinderen

10

10
Bezocht: 4 jan.2013
Geschreven: 6 januari 2013

Geweldige binnenspeeltuin,schoon erg gastvrije mensen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Mevr stegengamet jonge kinderen

Redelijk

5555
Bezocht: 3-01-2013
Geschreven: 3 januari 2013

Binnenspeeltuin is mooi, bediening niet geweldig. Niet flexibel, koude tosti's, verkeerde bestelling 2 x en sjagerijnig en niet gastvrij.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
ariannemet jonge kinderen

supper gaaf

10
Bezocht: 30 december 2012
Geschreven: 30 december 2012

voor de kinderen veel speel plezier,klimmen,glijen,lucht auto's,springkussen voor jong en oud.voor de ouders heerlijk zitten te lezen met een lekker kopje koffie en iets lekkers. wifi aanwezig.en het is er schoon.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
joke de jongmet een groep