Alpaca & Falabella Ranch in Kerkwerve
Tegenvaller!!!





- Prijs/kwaliteit verhouding: 1
- Personeel: 1
- Service: 1
- Hygiëne: 3
- Omgeving: 2
Bezoek Alpaca & Falabella Ranch
Bezoekdatum 27 juni 2026 (geschreven op 27 juni 2026)
met vrienden
Het begon al bij aankomt. Op een A4 bij de deur stond dat men zich binnen moest melden. Bij binnenkomst hoorden we een vrouwenstem zeggen "ik ben hier" niks geen welkom/goedemiddag. We hadden een 'versgemaakte' appeltaart met kopje thee/koffie besteld. Na enige tijd kregen we een half bevroren stukje appeltaart met slagroom, gespoten uit een vies uitziende slagroombus (groene als schimmel uitziende vlekken erop). De dop van de bus bleef op tafel achter, in de dop was de viezigheid zichtbaar. De koffie/thee kregen we niet uitgeserveerd, maar moesten we zelf pakken uit een thermosfles. Al met al niet erg, maar voor de prijs van dit arrangement mag iets meer verwachten. We waren met 6 volwassenen, maar kregen een uitleg over de boerengolf als of we kleine kinderen waren. Het boerengolf was leuk om te doen. Hierna kregen we een film te zien, zittend op oude stoelen keken we naar een tv waar een film was te zien over de alpaca's, niet echt een promofilm. Als afsluiting de meet en feed, het moment waar we naar hadden uitgekeken. Waar men verwacht dat er iemand uitleg geeft over de diertjes, leeftijd etc, kregen we per 2 personen een bakje met een heel klein laagje voer. Met daarbij de opmerking...ze krijgen anders teveel. (Regel dan geen meet en feed) Samengevat...het golfen was geinig, omdat we met leuke mensen waren, verder was het het geld niet waard.
Beoordeling gegeven door Rene.
