Beoordelingen Crazy Pianos Scheveningen

Supet
8 Cijfer 8 van 10 punten.8888

Bezoekdatum: 27-2-2022

Datum beoordeling: 27 februari 2022

Reisgezelschap: met partner

Enorme leuke ervaring! T eten was prima en de muziek met de piano’s en zang was super leuk en enorm gezellig! Eerdere recensies over onvriendelijke bediening en betalen voor de toiletten klopt zeker niet! T personeel was heel vriendelijk, t eten en drinken was er super snel en voor de toiletten hoef je zéker niet te betalen! Kort gezegd, erg leuk en zéker voor herhaling vatbaar!!

Beoordeling gegeven door Ingrid.

Top
9 Cijfer 9 van 10 punten.9999

Bezoekdatum: 16 aug

Datum beoordeling: 18 augustus 2021

Reisgezelschap: met vrienden

Top muziek, lekker eten en goede drankjes. Prijs voor sommige gerechten/cocktails wel hoog. Toch genoten. Stevie en Evelien maken top muziek en hebben aandacht voor ieder in de zaal; komen zelfs even kletsen

Beoordeling gegeven door Ellis.

Geweldig!
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 06-06-21

Datum beoordeling: 29 juli 2021

Reisgezelschap: met partner

Wil je heerlijke sushi eten, ga dan zeker eens naar Crazy Piano's.

Beoordeling gegeven door Verwoerdt.

Echt perfect
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 1 augustus

Datum beoordeling: 3 augustus 2020

Reisgezelschap: met vrienden

Ik heb hier een topavond gehad. Het eten was erg lekker bereid en de borden waren mooi opgemaakt. Er was goede live muziek. De piano werd bespeeld door verschillende muzikanten die erg goed konden zingen en op verzoek leuke liedjes konden spelen en zingen!! De bediening was erg behulpzaam en aardig. We hadden een erg leuke tafel die gericht stond op de muzikant. De muzikanten zorgden voor een erg goede sfeer en interactie met de gasten. Het was geen goedkope avond maar het was zeker het geld waard! Door de ligging aan het strand konden we lang zonder trui buiten zitten en vanaf het terras kon je een deel van de zonsondergang bij het strand zien. Kortom: een perfecte avond die ik niet snel zal vergeten!

Beoordeling gegeven door Martijn.

Langdurige geschiedenis
3 Cijfer 3 van 10 punten.3333

Bezoekdatum: 1-8-2020

Datum beoordeling: 1 augustus 2020

Reisgezelschap: gezin

Niet gereserveerd; met gezin met 2 pubers toch vanavond nog een plekje gekregen. Leuke live-muziek die helaas door elkaar liep met de live-muziek van het naast gelegen Kurhaus. Drankjes besteld; half uur op moeten wachten voordat deze kwamen. Daarna pas eten kunnen bestellen. Inmiddels was het buiten flink afgekoeld en kwam serveerster vragen of we een ander tafeltje wilden waar de muziek niet zo door elkaar liep. Aanbod graag aangenomen. Minder koud, geen muziek door elkaar maar wel ontzettend hard. Na zo’n 10 minuten aan het nieuwe tafeltje te hebben gezeten komt serveerster melden dat onze bestelling niet meer terug te vinden was door een electronische storing. Er was inmiddels een uur verstreken. Onze bestelling opnieuw opgenomen en zou met spoed afgehandeld worden. Na zo’n 25 minuten kwam dan toch het eten met een rondje van de zaak als goedmakertje. Helaas geen sojasaus bij de sushi van dochter. Zou er aan komen. Na 10 minuten hier maar weer om gevraagd. Voor ons echt een dooddoener. Desert hadden we nog wel zin in maar durfden we hier niet meer te nemen.

Beoordeling gegeven door Mo.

Perfect
10 Cijfer 10 van 10 punten.10101010

Bezoekdatum: 16-06-2019

Datum beoordeling: 19 juni 2019

Reisgezelschap: gezin

Ontzettend mooie zaak geworden waar heerlijk eten wordt geserveerd. De eet kaart is zeer uitgebreid, je kan bijna niet kiezen zoveel lekkers staat erop. Concept van kleine hapjes is super, zo kan je lekker lang tafelen. De sfeer is heerlijk met de live muziek. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader

Beoordeling gegeven door Kelly Smit.

Slecht
1 11111

Bezoekdatum: 27-04-2019

Datum beoordeling: 1 mei 2019

Reisgezelschap: met vrienden

Nooit meer augustus geweest weekend kurhause met het vuurwerk festival crazy Piano’s geweest helemaal leuk wij dachten weekend Koningsdag weer kurhause en hadden bij arrangement kaartjes crazy piano’s zijn gegaan hebben daar gegeten moeten voor de drukte afrekenen wat ik begrijp nemen gewoon zelf 5 euro fooi prima later op de avond moeten we eruit want mijn schoonzus van 63 die gewoon rustig aan tafel op haar stoel zat had volgens hun op de grond gespuugd er zit iemand de hele avond een camera iedereen te bekijken nou die sporen daar echt niet ze deed helemaal niks schande en trouwens niet op vooruit gegaan anaf augustus muziek slecht nooit meer we hadden best wat besteed daar aan eten en drinjen en dan word je er zo uitgezet waren trouwens niet de enige laatste keer nooit meer

Beoordeling gegeven door Carla .

Eerste keer, nooit weer
4 Cijfer 4 van 10 punten.4444

Bezoekdatum: 29-10-20-6

Datum beoordeling: 29 oktober 2016

Reisgezelschap: met vrienden

Gezellig met 4 personen over de boulevard van Scheveningen. Leuke tent tegengekomen. €10 entree pp €1 garderobe pp Binnen geen plek om te zitten Half uur rond gelopen,eindelijk plek bij de bar. Leuke muziek en gezellig. Na een half uur bij de bar gezeten te hebben eindelijk een plekje vrij bij een tafel. Na 10 minuten te hebben gezeten komt er iemand langs.... Tafeltjes zijn alleen voor dineren. Wij met zijn 4en: gaan we wat bestellen toch. Was volgens mevrouw ook niet de bedoeling, er was gereserveerd..... Vreemd verhaal, geen medeleven en ook geen geld terug gekregen. Helaas voor de piano bar: 1x maar niet weer

Beoordeling gegeven door Jan.

gezellige sfeer en keigoeie muziek.Aanrader voor e
9 Cijfer 9 van 10 punten.9999