Vlag en wimpel

Vlag en wimpel

» Let op: deze activiteit is voorbij «

Ze kopen kunst, ze krijgen kunst, ze winnen kunst. Soms nemen ze les en schilderen zelf. Wilhelmina, bijvoorbeeld. Naar de natuur en bepaald niet onbegaafd.

In maart 2011 wordt een deel van de vorstelijke verzameling (erfenis van Juliana) bij opbod verkocht. De opbrengst is voor goede doelen. O.a. Rode Kruis en Prinses Beatrixfonds.

 Bezoek www.simonis-buunk.nl

Wat vinden anderen?

?
Heb je dit uitstapje bezocht of deze activiteit gedaan? Help anderen in het maken van hun keuze en schrijf zelf een review.

- advertentie -