Verloren pakketten




» Let op: deze activiteit is voorbij «

De pop-up wordt georganiseerd door het Franse bedrijf King Colis, dat iedereen uitnodigt om op schattenjacht te gaan en de verspilling van verloren pakketten tegen te gaan door ze een nieuw leven te geven. In de pop-up store kunnen bezoekers kiezen uit 10 ton verloren pakketjes met een mysterieuze inhoud. Bezoekers kunnen de pakjes per gewicht kopen en ontdekken welke schatten er in de pakketten verstopt zitten. Van hightech producten tot designerkleding of schoenen, horloges, lederwaren, games en beauty producten.

“Het blijft altijd leuk en spannend”, vertelt CEO en co-founder Killian Denis. “Je weet nooit wat je gaat uitpakken. Soms zitten er echte schatten in de pakjes. Zo had een van onze klanten bij het uitpakken ineens een kleine goudstaaf in handen. Er werd ook al eens een tweedehands Rolex uitgepakt. Veel mensen wachten trouwens tot ze thuis zijn om te zien wat in hun pakketje zit. Zo maken ze er een leuk unboxing moment van."

Hoe werkt het?
Bezoekers hebben 10 minuten de tijd om in de winkel pakketten uit te kiezen.
Het is verboden om de pakketten voor aankoop te openen.
De pakketten worden verkocht op basis van gewicht:
De prijs per 100 gram voor “standaard” pakketten is €1,90.
De prijs per 100 gram voor "premium" pakketten is €2,79.

Elk jaar raken miljoenen online bestelde pakketten om uiteenlopende redenen zoek, vaak door onjuiste adresgegevens. Na terugbetaling aan de ontvangers, werden de niet-bezorgde pakketten in het verleden vernietigd door de logistieke bedrijven die verantwoordelijk waren voor het transport.

 Bezoek cityplaza.nl

Verloren pakketten
Leuke foto beschikbaar? Stuur er eentje op naar redactie@dagjeweg.nl.