Keti Koti Gouda: Viering
Op 30 juni staan wij stil bij een pijnlijke geschiedenis van de trans-Atlantische slavernij en de diepe littekens die deze periode heeft achtergelaten. We herdenken de tot slaaf gemaakten, hun strijd, hun kracht en hun doorzettingsvermogen.
Op 1 juli vieren we de afschaffing van de slavernij, een moment van bevrijding, van veerkracht, en van hoop!
Kom herdenk, vier en verbind. Breng familie, vrienden en buren mee. Laten we samen de verhalen, de geschiedenis en de toekomst eren. Iedereen is welkom!

