Beoordelingen Eendenboerderij Helvoirt

Filter op gezelschap:

We waren met vierentwintig familieleden bij de een

99
Bezocht: 11-09-2016
Geschreven: 13 september 2016

Het was gewoonweg super.En de lunch was overvloedig je kwam niets te kort.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
van Engelenmet een groep

leuk en leerzaam

88
Bezocht: 5-6-2015
Geschreven: 12 juni 2015

wij hadden iets gepland en ging niet door, door te bellen naar de eendenboerderij, konden we op zeer korte termijn terecht voor een excursie, met onze familie.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
jan van sleewijkmet een groep

Geweldig, leerzaam en gezellig.

10
Bezocht: 02-06-2014
Geschreven: 3 juni 2014

Gisteren bezochten wij met de BoodschappenPlusBus uit Tilburg de eendenboerderij. We werden hartelijk ontvangen met koffie en koek en kregen duidelijke uitleg over de werkwijze. Daarna bezochten we de stallen met de eenden die zelfs geknuffeld mochten worden. Tot slot konden we het eendenvlees proeven en werd er een groepsfoto gemaakt. Kortom een zeer geslaagde leerzame en gezellige dag.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Nellie.v.Ekkendonkmet een groep

leuke dag

99
Bezocht: 27-04-2014
Geschreven: 9 mei 2014

Vriendelijk ontvangen met koffie thee en koek, goede uitleg gekregen, veel van opgestoken, duidelijke website, lekker mals vlees, was een leuke excursie.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elsmet een groep

mooi bedrijf

99
Bezocht: 26-2-2014
Geschreven: 19 maart 2014

gezellig en goede uitleg. lekker vlees en mooie recepten. mooie website en vriendelijke mensen. eenden zijn mooie dieren en hebben een mooi leven in de stallen van eendenboerderij helvoirt

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Renemet vrienden