Review 7 Bezocht: april Geschreven: 29 juni 2008 het was er mooi verzorgt en vriendelijk mensen die ons moesten helpen. mooie accomodatie zeer leuk spel voor jong en oud Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving