Beoordelingen Westfriese wandelbelevenis de luxe

Filter op gezelschap:

Geweldig

10
Bezocht: 6-10-2018
Geschreven: 7 oktober 2018

Er valt niets aan te merken Geweldig ontvangst ...heerlijk lunch mee voor onder weg .... Mooie route door de dorpen. .weilanden ...ngs het Markermeer ... En na afloop een heerlijke HIGH TEA in de tuin omdat het prachtig weer was .. Verzorging was optimaal. ..

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Ria Keeholkamp met vrienden