Geweldig




10Er valt niets aan te merken Geweldig ontvangst ...heerlijk lunch mee voor onder weg .... Mooie route door de dorpen. .weilanden ...ngs het Markermeer ... En na afloop een heerlijke HIGH TEA in de tuin omdat het prachtig weer was .. Verzorging was optimaal. ..
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving