Te klein en te winderig plein




5Goedemiddag Ik kom wekelijks op de "biolgische" markt op het Eemplein. Er staat 1 kraam met uitstekence groenten en 1 met biol. kaas. Voor deze mooie grote stad vind ik het een schande dat er maar 2 biol. kramen staan en wordt het ook nog een boerenmarkt genoemd. Dat moet veel beter kunnen. Ook het beleid rond de kraamhouders moet beter. Busjes mogen niet achter de kraam blijven staan terwijl het een groot (winderig) leeg plein is. Dit soort maatregelen houdt ook potentiele marktkraam houders weg. Weet ik uit gesprek met een potentele marktkraam houder. Met vriendelijk groet
Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 10
Omgeving 8