Beoordelingen Boerenmarkt Eemplein

Filter op gezelschap:

Te klein en te winderig plein

5555
Bezocht: 14 feb 2025
Geschreven: 20 februari 2025

Goedemiddag Ik kom wekelijks op de "biolgische" markt op het Eemplein. Er staat 1 kraam met uitstekence groenten en 1 met biol. kaas. Voor deze mooie grote stad vind ik het een schande dat er maar 2 biol. kramen staan en wordt het ook nog een boerenmarkt genoemd. Dat moet veel beter kunnen. Ook het beleid rond de kraamhouders moet beter. Busjes mogen niet achter de kraam blijven staan terwijl het een groot (winderig) leeg plein is. Dit soort maatregelen houdt ook potentiele marktkraam houders weg. Weet ik uit gesprek met een potentele marktkraam houder. Met vriendelijk groet

Prijs/kwaliteit 9
Personeel 10
Service 9
Hygiëne 10
Omgeving 8
L. Noordmanalleenreizend