B




7Ik wilde graag de expositie van Sjoerd de Vries zien. Prachtig werk! Maar wat is dit werk suf opgehangen. Alsof een ambtenaar aan het werk is getogen. Alles braaf op een denkbeeldige middenlijn, ja zo gaat dat bij het museaal inrichten maar niet op deze oersaaie manier. Afbreuk aan de kwaliteit die de Vries heeft te bieden. Geen enkele doorbreking met film of voorwerpen uit het atelier, geen grote werken, schetsen, probeersels, teksten beneden in plaats van tussen de kunst, het lijkt gewoon nergens naar. Helaas!
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving