Eten goed restaurant koud, bediening teleurstelle




3Wij hebben een 5 gangen proeverij menu genomen met daarbij een passend wijn arrangement. Het eten was goed en de wijnen waren passend, maar de bediening was koud en niet echt gastvrij. Er was weinig passie te bekennen. Daarnaast was het echt vreselijk koud in het restaurant. Bij het afrekenen hebben we dit nogmaals heel duidelijk aangegeven maar de reactie daarop was ronduit teleurstellend. Voor deze prijs verwacht je meer beleving en aandacht.
Prijs/kwaliteit 5
Personeel 2
Service 2
Hygiëne 5
Omgeving 8