Beoordelingen Openluchtmuseum It Damshûs

Filter op gezelschap:

Review

10
Bezocht: 8-10-2009
Geschreven: 10 oktober 2009

Goede en leerzame voorlichting op een leuke manier gepressenteerd doormiddel van een gids en een videoband die ook voor slechtzienden en blinden goed was te begrijpen, wij waren er namelijk met de NVBS(nederlandse vereniging voor blinden en slechtzienden) afd. Friesland en wij hebben genoten.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
T.M.C. Meijer-Tiesnitsch

Review

99
Bezocht:
Geschreven: 21 juli 2007

bijzonder levendig en mooi museum, zeer gastvrij en deslundig. Heel leuk om er te zijn en leerzaam. Men verzorgt ook boottochten in een oude turfbok. Daardoor kun je er zomaatr een hele middag kwijt

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
joris Lageman