Mooi




5Mooie beelden, maar je bent er snel doorheen en dat voor een aardige prijs.




5Mooie beelden, maar je bent er snel doorheen en dat voor een aardige prijs.




5Het Ijsbeeldenfestival zelf is best leuk, niet super maar wel leuk. Je bent waarschijnlijk minder lang aan het kijken dan je misschien denkt en het "thema", eigenlijk is er geen thema, is een beetje rommelig. Let echter goed op als je tickets hebt gekocht via een ander kanaal dan rechtstreeks bij de Ijsbeelden organisatie. Als je problemen ondervindt, bijvoorbeeld in ons geval waarbij één persoon door ziekte onverhoopt niet mee kon, loop je op tegen een muur. de organisatie achter het Ijsbeeldenfestival is niet flexibel, reageert eigenlijk nergens op en zijn nagenoeg niet bereikbaar. Het lijkt er verdacht veel op dat de Ijsbeelden een handige inkomstenbron zijn en dat je zeker niet met vragen moet komen. Erg jammer en onprofessioneel, dat zou echt beter kunnen.




1Duur en erg klein. Geen mooie gedetailleerde beelden. Parkeren prijzig.




10Het ijsbeeldenfestival is een ijskoude, maar hartverwarmende beleving. Kunst met een grote K. Zo prachtig en knap




10Geweldig mooi! Het was de 2 uur rijden meer dan waard!