Beoordelingen IJsbeeldenfestival Zwolle

Filter op gezelschap:

Mooi

5555
Bezocht: 26 december 2025
Geschreven: 31 december 2025

Mooie beelden, maar je bent er snel doorheen en dat voor een aardige prijs.

Prijs/kwaliteit 3
Personeel 5
Service 4
Hygiëne
Omgeving 3
N.N.met partner

Leuk maar let op als je tickets niet gebruikt

5555
Bezocht: 17-02-2025
Geschreven: 19 februari 2025

Het Ijsbeeldenfestival zelf is best leuk, niet super maar wel leuk. Je bent waarschijnlijk minder lang aan het kijken dan je misschien denkt en het "thema", eigenlijk is er geen thema, is een beetje rommelig. Let echter goed op als je tickets hebt gekocht via een ander kanaal dan rechtstreeks bij de Ijsbeelden organisatie. Als je problemen ondervindt, bijvoorbeeld in ons geval waarbij één persoon door ziekte onverhoopt niet mee kon, loop je op tegen een muur. de organisatie achter het Ijsbeeldenfestival is niet flexibel, reageert eigenlijk nergens op en zijn nagenoeg niet bereikbaar. Het lijkt er verdacht veel op dat de Ijsbeelden een handige inkomstenbron zijn en dat je zeker niet met vragen moet komen. Erg jammer en onprofessioneel, dat zou echt beter kunnen.

Prijs/kwaliteit 3
Personeel 6
Service 1
Hygiëne 8
Omgeving 8
G Haargezin

Aanfluiting

11111
Bezocht: 26-0202023
Geschreven: 26 februari 2023

Duur en erg klein. Geen mooie gedetailleerde beelden. Parkeren prijzig.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Annemet partner

IJskoud de mooiste

10
Bezocht: 8-02-2023
Geschreven: 11 februari 2023

Het ijsbeeldenfestival is een ijskoude, maar hartverwarmende beleving. Kunst met een grote K. Zo prachtig en knap

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marjoleine Dorrepaalmet partner

Geweldig!

10
Bezocht: 18.01.2023
Geschreven: 23 januari 2023

Geweldig mooi! Het was de 2 uur rijden meer dan waard!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Amy de Vetmet partner