Wat teleurstellend




1Beperkt eten te koop .. als ej door raam kijkt heel mooi restaurant waar van alles te koop is hert personeel kan er via een deur naartoe daar halen ze zelf wel eten maar kan niet hebben ze panini met kip en pesto maar kan niet zonder pesto .. het is heel klein mogen maar 400 mensen in de site heel onduidelijk want je moet reserveren maar bent half uur aan zoeken zelf personeel moest toe geven dat het echt moeilijk was en nergens duidelijk vermeld dat dit moest reverend of maar plek is voor 400 man .. ik sta echt met me mond vol tanden hoe ze bij het etenskassa met je om gaan vraagt saus apart word niet gedaan en dan heb je pech .. hier komem we toch liever niet meer .. alles is kei duur de friet is nog rauw allemaal jonge mensen aan de kassa zijn meer samen aan kletsen dan echt op letten wat ze doen
