Verrassend! 8 Bezocht: 20-6-2014 Geschreven: 14 juli 2014 Mooie interessante combinatie tussen nieuw en oud. Bovendien heeft dit museum een erg mooie tuin waar je heerlijk van de rust van kunt genieten. En dat midden in de stad. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving