Beoordelingen Speelboerderij Binky

Filter op gezelschap:

Geweldig!

99
Bezocht: 28-07-2016
Geschreven: 28 juli 2016

erg leuk uitje voor een leuke prijs. Je kunt je er een dag vermaken

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Corinamet jonge kinderen

BINKY TOPPI TOPPI

10
Bezocht: 10,07,2016
Geschreven: 11 juli 2016

een geweldig mooi park, lage entree prijzen, veel te doen ,veel te beleven, veel dieren, ontdekt het zelf , en uw dag is gevuld klantvriendelijk, behulpzaam, ruime parkeerplaats,

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Zweers Janmet opa en oma

GEWELDIG

99
Bezocht: ONBEKEND
Geschreven: 23 mei 2016

DE ENTREE PRIJS IS REDELIJK, HET AANBOD GROOT, VEEL DIEREN, VIJVER MET KANO,S TREINTJE, TE VEEL OM OP TE NOEMEN, VOOR ONS EEN REDEN OM DE KLEINKINDEREN MEE TE NEMEN EN TE GENIETEN.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
J. ZWEERSmet partner

super!

10
Bezocht: 24-05-2015
Geschreven: 24 mei 2015

Perfect voor jonge en oudere kinderen en ook voor de ouders, opa's en oma's is er genoeg te doen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Elisa Reekersmet jonge kinderen

heerlijk, heerlijk, heerlijk

99
Bezocht: 25-5-2014
Geschreven: 25 mei 2014

Geweldige dag gehad met onze (zeer ondernemende) dochter van bijna 2 en zoon van 3 (bijna 4) het voeren van de bokjes, geitjes, kippen eendjes en vissen vonden ze allebei geweldig. en ook de waterfietsen waren favoriet (vooral bij onze zoon Shayne) voog daarbij de vriendelijke entreeprijs, het ruim opgezette park en het gratis parkeren...

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
fam. la Laumet jonge kinderen

ouderwets gezellig

99
Bezocht: 21-4-2013
Geschreven: 21 april 2013

Het leek erg kinderachtig van te voren, maar zelfs mijn zoon van 9 heeft genoten. Het is dan leuk voor een uurtje of 2 a 3 maximaal. Erg gemoedelijke sfeer en simpel maar leuk vermaak.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Esthergezin

Matig personeel

666
Bezocht: 12-07-2012
Geschreven: 13 juli 2012

Leuke speeltuin met veel verschillende dingen om te doen. Wel erg onoverzichtelijk en dankzij water wat eng voor kleintjes. Personeel was zeer onvriendelijk!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Jannekemet jonge kinderen

geweldig

88
Bezocht: juni 2011
Geschreven: 1 augustus 2011

lekker in de natuur, niet te groot, vooral met kleinere kinderen geslaagd

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
rietmet jonge kinderen

Leuke kinderboederij

777
Bezocht: juli 2011
Geschreven: 25 juli 2011

Leuke kinderboederij, veel te doen alleen erg hoge prijzen!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
braakmet jonge kinderen

Review

10
Bezocht: 19-08-2010
Geschreven: 20 augustus 2010

Super leuk uitstapje met kinderen. Veel dingen om te doen, kinderboerderij, speeltuin voor peuters en grotere kinderen, de dieren voeren, een ritje in de tram, waterfietsen, hutten bouwen, klimparcours, legoblokken, springkussen, midgetgolf. En overal genoeg bankjes en picknicktafels voor de ouders!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Eva

Review

88
Bezocht: 28-07-10
Geschreven: 29 juli 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
G. v.d. Bruinhorst

Review

10
Bezocht: 26 juli 2010
Geschreven: 28 juli 2010

Wij hebben met de kinderen een heerlijke dag weg gehad! De kinderen hebben zich vermaakt in de speeltuin, met de megablokken, op de waterfietsen, in de binkytram en bij de vele verschillende dieren. Een ontmoeting met de 'echte' binky was helemaal geweldig, ze konden hem een handje geven en knuffelen. Een leuk dagje uit voor het hele gezin en zeker voor herhaling vatbaar!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
J.

Review

88
Bezocht: 22.07.2010
Geschreven: 22 juli 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Boer

Review

99
Bezocht: 6-6-2010
Geschreven: 8 juni 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
hoogveld

Review

10
Bezocht: 29-5-2010
Geschreven: 29 mei 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
van dijk

Review

10
Bezocht: 10-05-2010
Geschreven: 13 mei 2010

Geen toelichting gegeven

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
C. Spijkers

Review

10
Bezocht: 20 april 2010
Geschreven: 30 april 2010

Zeer vriendelijk personeel, het groen met liefde onderhouden, veel contact met dieren, en de combinatie met ruim speelterein volop mogelijkheden zoals een klimtoestel boven water, een kabelbaantje over een slootje en tenslotte heerlijk patat of ijs kunnen eten terwijl je je kind kan zien. En verder iets wat je niet technisch kan omschrijven:er hangt gewoon een heerlijke vrije sfeer, ongedwongen en niet commercieel.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam Peters

Review

10
Bezocht: 21 april 2010
Geschreven: 21 april 2010

Gewoon het leukste kinderuitje. Waar is kwaliteit zo laag geprijst

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Wil Smits

Review

88
Bezocht: 26 sept 2009
Geschreven: 12 oktober 2009

De kinderen genoten daar erg, Dus dan doen wij het als ouders ook, Het is altijd leuk dieren en kinderen, en de speeltuin niet te vergeten natuurlijk, veel pret op zo'n dag, maar dan moe en ook voldaan naar huis!, Het is fijn als je de kinderen van 2 en bijna 4 een plezier kan doen, met zo'n dagje uit.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Willeke van Duijvenbode

Review

10
Bezocht: juli 2008
Geschreven: 1 augustus 2008

het was een hele leuke dag. onze dochter van 2 jaar heeft genoten. van alle dieren vooral de dieren die los lopen die kan je fijn aaien en knuffelen. en het bouwen met de bouwstenen, daar heeft ze zich uren mee vermaakt. maar het treintje ja dat was top, wat vinden de kinderen dat geweldig zeg. een top locatie voor grote en kleine kinderen, een plek waar je vaak heen kan en niet verveeld. en de papa en mama die genoten ook.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

99
Bezocht: 27-04-2008
Geschreven: 11 mei 2008

Heel erg leuke dag voor niet al te veel geld: enorm veel speeltoestellen, springkussen, waterfietsen, kinderboerderij, treintje en midgetgolfbaan. De kinderen hebben zich de hele dag perfect vermaakt!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Regina Evers-Nennie

Review

99
Bezocht: juli 2007
Geschreven: 28 april 2008

zeer goed, goed onderhounen,mooie verblijven van de dieren en mooi schoon! leuk dat de kinderen zelf kaarsen kunnen maken en de entreeprijs was ook prima!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

99
Bezocht: 1 e paasdag 2008
Geschreven: 25 maart 2008

een heerlijke dag in malkenschoten geweest, de kinderen kunnen op allerlei manieren bezig zijn, een tal van activiteiten, zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan. hebben zelfs alweer kaartjes gekocht voor een volgend bezoek. je mag zelf eten meenemen naar binnen maar het is ook niet duur om daar wat te kopen of te eten. personeel is vriendelijk,

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

99
Bezocht: 05-03-2008
Geschreven: 18 maart 2008

ontzettend veel te doen voor de jonge en oudere kinderen, ouders kunnen op veel plekken zitten en er is ook een overdekte drink/eetgelegenheid. Je kunt hier vele uren vullen, er zijn dieren van geiten tot pony's en van varkens tot konijnen. er zijn heel veel speeltoestellen en en er is midgetgolf, grote duplobouwblokken en noem maar op, echt een super kinderparadijs.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

88
Bezocht: juli 2006
Geschreven: 14 maart 2008

dit is een hele mooie kinderboerderij met vele activiteiten hier kun je, je de hele dag vermaken. Is heel erg leuk hier ben ik met de kinderen vaak geweest en iedere keer weer vinden ze het helemaal fantastisch. De laatste keer ben ik met mijn dochter geweest en we hebben ons de hele dag prima vermaakt, het waterfietsen vond ze prachtig maar wel zwaar maar je kunt daarna weer lekker uitblazen of lekker rustig wandelen naar de vele andere activiteiten

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

10
Bezocht:
Geschreven: 31 januari 2008

ik geef het een 10 waarom, omdat ik er van kinds af aan kom en zie hoe het met de tijd mee groeid. de dieren zijn geweldig om te bekijken en enkele dieren kan je aaien. dat is spannend voor kleine kinderen en na die spannende dieren tocht loop je naar de waterfietsen en van daar uit joeieeeeeeee naar de speeltuin. de speeltuin is uitgebeid en er is genoeg voor kleine en grote kinderen. en de vaders en moeders kunnen mee doen of heerlijk op een bankje zitten kijken hoe de kids spelen. hutten bouwen van planken dat vond ik altijd geweldig en dat hebben ze nog. en als de kinderen uitgespeeld zijn dan lopen we weer via een leuke router terug, maar eerte een ijsje halen. ja leuk en geweldig dat het vlak bij ons huis ligt en ik er iedere dag heen kan als ik wil. en weer samen met mijn dochter kan gaan genieten van de kinderboerderij waar ik zo'n beetje in opgegroeid ben........

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.