Beoordelingen Bowl More Apeldoorn

Filter op gezelschap:

supergezellig

99
Bezocht: 28-07-2012
Geschreven: 1 augustus 2012

Supergezellig centrum met frisse nieuwe kleuren en nieuwe stoeltjes. Ook hebben ze een overheerlijk bittergarnituur.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.met vrienden

Slecht

22222
Bezocht: 27 november 2011
Geschreven: 27 november 2011

Onlangs weer eens een keer wezen bowlen bij Alambic. Ben me kapot geschrokken van de staat van onderhoud van alles. Er is niets wat niet stuk of vies is. Naar mijn idee moeten ze de drastisch upgraden. Tip: ga eens kijken bij Bowling de Worp in Deventer!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
peetjemet een groep

Review

33333
Bezocht: 01-03-2008
Geschreven: 1 maart 2008

beetje jammer dat je vooraf niet geinformeerd wordt dat het bij hun "normaal" is dat het bowlen na 1 uur door het personeel beeindigd wordt en daardoor eigenlijk de sfeer arubt beeindigd wordt met deze. verder redelijk tot trage bediening. en veel beschadigde ballen (rond de vingergaten)

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Rotterdammers