supergezellig




9Supergezellig centrum met frisse nieuwe kleuren en nieuwe stoeltjes. Ook hebben ze een overheerlijk bittergarnituur.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving




9Supergezellig centrum met frisse nieuwe kleuren en nieuwe stoeltjes. Ook hebben ze een overheerlijk bittergarnituur.




2Onlangs weer eens een keer wezen bowlen bij Alambic. Ben me kapot geschrokken van de staat van onderhoud van alles. Er is niets wat niet stuk of vies is. Naar mijn idee moeten ze de drastisch upgraden. Tip: ga eens kijken bij Bowling de Worp in Deventer!!




3beetje jammer dat je vooraf niet geinformeerd wordt dat het bij hun "normaal" is dat het bowlen na 1 uur door het personeel beeindigd wordt en daardoor eigenlijk de sfeer arubt beeindigd wordt met deze. verder redelijk tot trage bediening. en veel beschadigde ballen (rond de vingergaten)