Beoordelingen Suske en Wiske Museum

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: 07/07/2107
Geschreven: 14 juli 2017

Een aanrader voor elke leeftijd. Als je van Suske en Wiske houd/hield, beleef je hier een toffe, leuke en speelse "interactieve" tijd. kids loved it!!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Dewitte Nancy

Geweldig!

88
Bezocht: 31 maart
Geschreven: 6 april 2012

Ben er nog nooit geweest maar het klinkt super leuk!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
j de waalgezin

Review

99
Bezocht: 04-05-08
Geschreven: 5 juni 2009

het was ongelovelijk leuk om het eens mee te maken zoveel strips van mijn favoriete strip ; Suske & Wiske. ik heb een hele verzameling thuis en keek daarom ook mijn ogen uit toen we erheen gingen. het was nog een verassing voor mij maar toen ik het hoorde moest ik gillen omdat ik het zo gaaf vond en dat was het zeker waard!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Melan v/d Hout

Review

88
Bezocht: 06-7-2008
Geschreven: 16 juli 2008

we hebben een super dag gehad voor de kinderen geweldig omdat strips hun passie zijn en voor ons toch weer een beetje jeugdsentiment leuk museum niet te groot opgezet maar toch netjes en schoon aardig personeel..... een toppertje

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
linda voskuil