Vandaag Zoo Antwerpen bezocht. 31 euro betaald om bijna geen dieren te zien. Binnen verblijven dicht, dit is te begrijpen ivm. Covid. Het leeuwen- en nijlpaardenverblijf werd verbouwd. Verder twee vechtende neushoorns, 2 olifanten, 6 gorilla’s en heel veel vogels gezien. De giraffen waren te lang om naar buiten te komen of de deur was te kort.
Verwachtingen van de dierentuin niet uitgekomen. Zeer teleurstellend en niet aan te raden. Het bezoek was nog geen 10 euro waard. Bij de uitgang huilende kinderen, gelukkig gaan we volgende week met de kinderen naar de Zoo in Keuken. Hopen op bere geluk en leeuwen gezellig!