GEWELDIG




10Voor zo een klein bedrag een super mooi museum. Het is niet groot, maar je kijkt je ogen uit. Het personeel in de winkel is erg kundig en zeer behulpzaam.




10Voor zo een klein bedrag een super mooi museum. Het is niet groot, maar je kijkt je ogen uit. Het personeel in de winkel is erg kundig en zeer behulpzaam.




7De moeite waard omdat het echt ongelofelijk is dat er in de aardkorst zulke mooie schatten zitten. Er is een heel leuk winkeltje bij waar je mooie stenen, ruw en geslepen, verwerkt in sieraden of andere dingen maar ook gewoon als sierobject, kunt kopen. Heel leuk vonden de kinderen het kraken van de ronde stenen die soms vol met kristallen zaten, echt prachtig.




10Fantastisch museum! Erg mooie collectie edelstenen, mineralen en fossielen. Er zijn ook hele leuke kinderactiviteiten! Zoals 'n speurtocht, goudzoeken en bollenkraken! Dat laatste is echt super! Er wordt pas nu ontdekt wat er in die lava gesteentes zit! Fantastisch!




8Indrukwekkende collectie prachtige stenen. ERbij een winkel met mooie spulletjes.




9we waren erg onder de indruk van de hoeveelheid mineralen die er waren. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ze deden erg hun best om het ons naar de zin te maken, de speurtocht voor de kindeen is erg leuk en ook het prijsje viel erg in de smaak. Echt een museum om nog eens heen te gaan!!!




10I LOVE DE OUDE AARDE (L) de stenen sijn groot en zijn lage prijzen (H) i love de oude aarde gwn