geweldig




8Omdat wij volgende maand in de buurt op vakantie gaan alvast gaan kijken...Wat een sfeer op die markt! de bedoeling was om rond te kijken maar echt verder dan ons terrasje zijn we niet gekomen. Prachtige gebouwen heel vriendelijke inwoners,volop kleinkunstenaars bezig ,gewoon een lust voor het oog. Maar goed dat we binnenkort weer gaan maar dan eerst de rest bekijken haha.
