Beoordelingen Gemeentegrot Valkenburg

Filter op gezelschap:

Kerstmarkt

666
Bezocht: 10/12/14
Geschreven: 20 december 2014

Erg leuk om te kijken in maar niet te kopen!,Alles wat wij gekocht hebben deed het niet of deed het slecht(dit was bij verschillende kraampjes gekocht),gelukkig was het niet al te duur maar toch een teleurstelleng als je thuis je nieuwe aankoop gaat testen.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Anoniemgezin

Leuk uitje

88
Bezocht: 12-07-2013
Geschreven: 24 november 2013

Dit hebben we ervaren als een leuk en gezellig uitje. Hoewel het enorm warm was buiten en heel erg koud binnen toch genoten van de rondleiding en uitleg.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bremergezin

leuk

88
Bezocht: 12 juli
Geschreven: 13 juli 2011

Het was een leuk uitje. En in de grotten moet je toch een keer geweest zijn! De gids vertelde leuk. We reden met een treintje door de grot. Ik vraag me alleen af of je het in de 2e wagon net zo goed kon zien als in de eerste. Maar het was zeker een 8 waard.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Margrietmet jonge kinderen