Kerstmarkt




6Erg leuk om te kijken in maar niet te kopen!,Alles wat wij gekocht hebben deed het niet of deed het slecht(dit was bij verschillende kraampjes gekocht),gelukkig was het niet al te duur maar toch een teleurstelleng als je thuis je nieuwe aankoop gaat testen.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving