Beoordelingen Het Hofje van Mevrouw van Aerden

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: maart 2010
Geschreven: 3 mei 2010

Het is erg leuk om terug in de tijd te gaan. Het hofje is goed onderhouden en je ziet dingen van vroeger en mooie schilderijen. De tuin is ook erg mooi, echt oud hollands.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.