Review 8 Bezocht: maart 2010 Geschreven: 3 mei 2010 Het is erg leuk om terug in de tijd te gaan. Het hofje is goed onderhouden en je ziet dingen van vroeger en mooie schilderijen. De tuin is ook erg mooi, echt oud hollands. Prijs/kwaliteit Personeel Service Hygiëne Omgeving