Beoordelingen Zwembad Het Keerpunt

Filter op gezelschap:

Veel te druk

11111
Bezocht: 29 juli
Geschreven: 3 augustus 2018

Wij waren hier enkele dagen geleden met onze kleinkids en velen met ons. Schatting paar 1000. Daarom geen mogelijkheid om te zwemmen. Er wordt constant ih water/op je nek gesprongen. Ook geen toezicht mogelijk hierdoor. Gevaarlijke situatie. Niet leuk. Veel hangjongeren.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Fam v beekmet opa en oma

Matig

5555
Bezocht: In de voorjaarvakantie
Geschreven: 19 maart 2012

Je ziet aan dit zwembad dat het onderhoud te wensen overlaat. Grote wedstrijdbad blijft gesloten waardoor het erg druk is. De vloer in de kleedkamers, is vaak smerig. De verf in de douches komt van de muur. Erg zonde. Ik ken het bad (toen alleen buitenbad) nog uit mijn jeugd. Er blijft niets meer over van het ooit zo mooie en grote buitenbad. Ik ga als zoetermeerder een volgende keer naar Berkel. Dat zwembad ziet er een stuk beter uit. Erg zonde.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
RJ Bakkermet jonge kinderen

Matig

5555
Bezocht: In de voorjaarvakantie
Geschreven: 19 maart 2012

Je ziet aan dit zwembad dat het onderhoud te wensen overlaat. Grote wedstrijdbad blijft gesloten waardoor het erg druk is. De vloer in de kleedkamers, is vaak smerig. De verf in de douches komt van de muur. Erg zonde. Ik ken het bad (toen alleen buitenbad) nog uit mijn jeugd. Er blijft niets meer over van het ooit zo mooie en grote buitenbad. Ik ga als zoetermeerder een volgende keer naar Berkel. Dat zwembad ziet er een stuk beter uit. Erg zonde.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
RJ Bakkermet jonge kinderen

Review

777
Bezocht: 17-09-11
Geschreven: 28 oktober 2011

Op een zondag geweest erg druk, wel leuk zwembad, maar ook vonden wij het water koud.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
chantalmet jonge kinderen

Leuk

88
Bezocht: 5 aug 2011
Geschreven: 4 september 2011

Erg leuk bad, vooral voor de kinderen, enige minpunt was dat het water wel erg koud was vergeleken met de andere zwembaden waar we regelmatig komen. Dat mag best 1 of 2 graadjes omhoog, dan zit het bad voor ons zeker op een dikke 9!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
lindamet jonge kinderen

Review

88
Bezocht:
Geschreven: 13 oktober 2007

Erg leuk zwembad met vele faciliteiten... lekker warm water en allerhande activiteiten voor de kids ... glijbaan/stroomversnelling/kinderbadje.. bubbelen ... wedstrijdbaden/buitenbaden/kruidenbad/sauna noem maar op!! Het hele jaar door geopend dus altijd lekker zwemplezier voor jong en oud!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
b. van winden