Veel te druk




1Wij waren hier enkele dagen geleden met onze kleinkids en velen met ons. Schatting paar 1000. Daarom geen mogelijkheid om te zwemmen. Er wordt constant ih water/op je nek gesprongen. Ook geen toezicht mogelijk hierdoor. Gevaarlijke situatie. Niet leuk. Veel hangjongeren.
