Arrogantie ten top




2We kwamen er op een zondagavond om 20 uur om onze verjaardag te vieren. Er was een 4 persoonstafeltje vrij, maar daar mochten we niet gaan zitten, omdat er misschien nog een gezelschap van 4 personen binnen zou kunnen komen. We zijn dus maar ergens anders lekker gaan eten.
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving