Beoordelingen Restaurant 't Hofke

Filter op gezelschap:

Arrogantie ten top

22222
Bezocht: 1 maart 2015
Geschreven: 6 maart 2015

We kwamen er op een zondagavond om 20 uur om onze verjaardag te vieren. Er was een 4 persoonstafeltje vrij, maar daar mochten we niet gaan zitten, omdat er misschien nog een gezelschap van 4 personen binnen zou kunnen komen. We zijn dus maar ergens anders lekker gaan eten.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Janetmet partner