Beoordelingen Natuurgebied De Wieden

Filter op gezelschap:

altijd wat te doen, ook in voorjaarsvakantie

88
Bezocht: 22 februari 2011
Geschreven: 22 februari 2011

ook in de voorjaarsvakantie is dit centrum open. Met leuke activiteit voor kinderen, een nestkastje maken/timmeren...Het centrum wordt volop verbouwd, maar nu in een gebouw verderop in dat mooie straatje is nu de ontvangst. echt een aanrader!!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
joop

Review

10
Bezocht: 27 juli 2010
Geschreven: 28 juli 2010

Gisteren de watersafari gedaan met mijn twee kinderen bij Bezoekerscentrum De Wieden. Een goede en gastvrij ontvangst. Wat een leuke tocht en wat hebben we veel gezien. Wat is De Wieden, onderdeel van Nationaal park Weerribben-Wieden toch prachtig. Voor kinderen een aanrader!!Er is veel te doen!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Marlies

Review

88
Bezocht: 8-10-2008
Geschreven: 11 oktober 2008

Het vlonderpad en laarzenpad zijn leuk om mee te maken.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Bezoekerscentrum De Wieden

Review

88
Bezocht: juni 2007
Geschreven: 12 juli 2008

geweldig mooi stukje natuur

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.

Review

99
Bezocht: 1-5-08
Geschreven: 16 mei 2008

zeer plezierig in de natuur

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
N.N.