altijd wat te doen, ook in voorjaarsvakantie




8ook in de voorjaarsvakantie is dit centrum open. Met leuke activiteit voor kinderen, een nestkastje maken/timmeren...Het centrum wordt volop verbouwd, maar nu in een gebouw verderop in dat mooie straatje is nu de ontvangst. echt een aanrader!!
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
