Beoordelingen Camping 't Strandheem

Filter op gezelschap:

goed

88
Bezocht: seizoen
Geschreven: 20 oktober 2011

Hallo mensen over de camping gewoon goed 1 minpuntje de visvijver(maar er word aan gewerkt is gezegt) Dan de gasten en dat geld voor iedereen je moet niet zoveel zeuren over het weer en de beheerders want je moet er toch zelf het beste van maken een ander kan jou vakantie wel beinvloeden maar het begint toch bij jezelf denken wij. wij denken behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden en geniet.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
fam wj Tensenmet oudere kinderen

Review

99
Bezocht: pinksteren 2010
Geschreven: 28 mei 2010

Het is een gezinscamping met veel activiteiten voor kinderen.Er is een overdekt zwembad,een enorme overdekte speelplaats ,een visvijver, een sportveld,een bar, een restaurant,een jeugdhonk, disco en wifi aanwezig.In het hoogseizoen is een enthousiast recreatieteam die de jeugd van peuters tot tieners activiteiten aanbied.Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.Er is een campingwinkel aanwezig.De camping plaatsen zijn erg ruim.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
annet