Leuk concept maar prijs kwaliteit verhouding valt




6Erg leuk concept. Helaas vond ik persoonlijk het eten tegenvallen. Broodmandje wat we kregen was oud brood en koud. Pannekoeken wel lekker maar veel te veel vlees waardoor het heel erg overheerst. Prijs kwaliteit verhouding vind ik persoonlijk niet in balans
Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving