Beoordelingen De Verkadefabriek

Filter op gezelschap:

Review

88
Bezocht: eind-ju-i 00:00:00
Geschreven: 8 augustus 2009

Bezoek aan het Verkade Paviljoen in Zaandam. Het is of je in een echte fabriek loopt uit de dertiger jaren. Alles klopt aan het geheel, tot de geluiden aan toe. Er is een fotowand met honderden foto's, waar je naar blijft kijken. Teveel voor 1 bezoekje! De test hoe je bonbondozen in moet pakken is stoer, maar hieruit blijkt hoe moeilijk dat is. Respekt voor fabriekswerk is dus wel nodig hoor!

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Wil Gabriel