Beoordelingen Buitengoed de Panoven

Filter op gezelschap:

Zussen weekend

10
Bezocht: 2 , 3 en vier juni
Geschreven: 5 juni 2017

We zijn met zes zusjes hier twee nachten geweest in twee kamers. De fam krutwagen was super vriendelijk. Ook vertelde erna het hele verhaal achter de Panoven. We hebben ook de rondleiding, trein rit, en steen maken meegemaakt. De gids was super goed en vertelde met veel passie. Ook het ontbijt en de lunch was echt super verzorgd. Hiervoor nogmaals dank.ook het andere personeel , schoonmakers , werkers en serveersters bedankt voor de vriendelijkheid.

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Tiny Lidia Frieda Nolda Ria Liesbethmet een groep

Zeer slecht

11111
Bezocht: 09-07-2016
Geschreven: 12 juli 2016

Wij hadden 2 kamers, inclusief ontbijt, geboekt bij Panoven en vervoer geregeld naar festival Dreamfields. Allereerst waren de kamers vies, spinnewebben hingen aan het plafond en er vlogen beesten in beide kamers. Zelfs het beddengoed was verkleurd en een gore vloerbedekking. Ook een slechte wifi ontvangst. Bij de receptie hadden wij een tijdstip afgesproken om opgehaald te worden vanuit het festival. Op geplande tijdstip stonden wij te wachten met 10 anderen op de chauffeur. De chauffeur had 30 minuten vertraging opgelopen en had maar plaats voor 6 personen.. Er moesten er 4 wachten. Wij met de goede bedoelingen gewacht. Telefoonnummer gewisseld met de chauffeur en hij deelde ons mee na 30 minuten weer terug te zijn. Na 45 minuten wachten heb ik de chauffeur geprobeerd te bellen. De chauffeur nam de telefoon niet op. Ik heb meerdere keren geprobeerd te bellen en na anderhalf uur nam de chauffeur de telefoon op! Hij vertelde ons dat hij vertraging had opgelopen... en pas over 30 minuten op de plaats van bestemming kon zijn. Na nog eens 30 minuten wachten (in totaal 2 uur) was er nog geen chauffeur te bekennen. En weer heb ik de chauffeur geprobeerd te bellen en weer werd er niet opgenomen. Uiteindelijk na 2.30 uur wachten hebben wij een reguliere taxi genomen en zijn naar de Panoven gereden. Onderweg werd ik gebeld Door de chauffeur en hij vertelde op plaats van bestemming was en hij vroeg ons af waar wij waren.. Ik was woest en vertelde dat wij in een reguliere taxi zaten en gelijk onze spullen zouden pakken en naar huis zouden gaan. De chauffeur vertelde dat hij dit jammer vond om te horen... Daar aangekomen stond er niet eens iemand op ons te wachten, receptie was dicht en niemand was te bereiken. Heel slecht, vies en we hebben niet eens ons geld terug gekregen, niet geslapen en niet ontbeten..

Prijs/kwaliteit
Personeel
Service
Hygiëne
Omgeving
Wim van de Groep met vrienden